19 Aug

Campanii Google Adwords

Campanii PPC Inteligente

Campaniile de PPC te ajuta sa iti afisezi afacerea in pozitii fruntase pentru ca mesajul sau produsele comercializate de tine sa fie mult mai accesibile pentru potentialii clienti. Prin intermediul unei  campanii PPC (Pay-per-Click) cu ajutorul platformei Google Adwords vei reusi sa creezi vizibilitatea dorita pentru afacerea ta, in cel mai scurt timp.

Campaniile realizate prin intermediul Google Adwords te ajuta sa mentii o relatie concurentiala solida si, in acelasi timp, sa afisezi utilizatorilor anunturi relevante in concordanta cu nevoile lor.

In plus, platesti doar pentru click-urile primite pe site-ul tau!

Campanii Adwords

Pasii necesari spre success

Stabilirea Obiectivelor

Fiecare afacere din mediul virtual are nevoie de o strategie de marketing online, iar printre componentele acesteia trebuie sa existe si campaniile de Google Adwords.

Pentru ca tu este cel care isi cunoaste cel mai bine afacerea si ti-ai facut un plan de afacerea pe viitor, ne vom intalni si vom discuta impreuna obiectivele unei campanii Google Adwords. In prezent exista mai multe tipuri de campanii, care difera de la un tip de business la altul. Astfel, daca esti la inceput de drum si vrei sa iti faci afacerea cunoscuta pe piata, iti putem realiza si o campanie de branding, pe langa cele se search clasice. In acelasi timp te putem ajuta sa iti sporesti vanzarile, daca, de exemplu, ai in prezent un magazin online.

In intalnirea pe care o vom avea inainte de a incepe derularea campaniilor, vom trece in revista toate asteptarile tale, bugetul disponibil si ceea ce putem face cu suma alocata. In functie de obiectivul tau vom alege impreuna cele mai optime solutii.

Suntem mereu deschisi la idei noi si suntem convinsi ca impreuna putem sa obtinem cele mai bune rezultate.

Cuvinte Cheie

Untitled

Dupa ce am stabilit obiectivele si bugetul disponibil, trebuie sa alegem o serie de cuvinte cheie pentru a promova afacerea ta.

Dar inainte de acestea trebuie sa cream o harta a site-ului si sa stabilim campaniile pe care le vom derula. Fiecare campanie va avea unul sau mai multe grupuri in functie de produsele oferite. De exemplu, daca facem o campanie pentru „sandale din piele” putem avea urmatoarele grupuri: sandale piele, sandale cu toc, sandale cu talpa. Aici totul depinde de ce tip de produse comercializezi in acea categorie.

Cuvintele cheie sunt cele care ne ajuta sa iti afisam anunturile specifice afaceri tale in primele cautari google. Acestea sunt alese in functie de domeniul tau de activitate si de produsele/serviciile ofertite. Pentru a verifica concurenta pentru cuvintele cheie alese, un numar mediu de cautari lunare si un cost per click estimativ vom folosi Keyword Planner. Acesta este un tool oferit de Google pentru a face o pretestare a rentalibilitati cuvintelor cheie.

De asemenea, acesta ne ofera si idei de cuvinte cheie noi pe baza celor folosite de concurenta si astfel putem imbunatati lista creata initial.

De indata ce am stabilit lista de cuvinte cheie, incepem sa le grupam in Ad Group-uri specifice asa cum am mentionat mai sus. Pentru fiecare grup de cuvinte cheie vom crea anunturi specifice care vor avea o pagina de destinatie conforma cu textul si cuvantul cheie ales. Astfel, putem garanta ca, utilizatorul in momentul in care a efectuat o cautare si a dat click pe anuntul nostru, a gasit ce cauta si nu paraseste site-ul imediat. De exemplu, daca cineva cauta pe google „cizme pentru femei” va trebui sa il directionam catre o pagina ce ofera aceste produse. Crearea unui anunt relevant si alegerea unei pagini de destinatie corecta ajuta la imbunatatirea scorului de calitate al cuvintelor cheie.

Setari Campanii

De indata ce am reusit sa definitivam aspectele de mai sus, va vom crea contul tau de Google Adwords. Fiecare firma specializata in acest domeniu poate sa isi creeze un panou de administrare pentru mai multe campanii care se numeste MCC (My Client Center).
Aici vom crea si contul tau pentru a fi mai usor de accesat si administrat de fiecare data cand vrem sa vedem cum se deruleaza campaniile si daca trebuie sa facem modificari.

Specialistii nostrii Google Adwords vor face toate setarile specifice unei campanii pentru ca aceasta sa functioneze la parametrii optimi, astfel incat sa iti ofere profitabilitate. Se va seta un buget zilnic pentru fiecare campanie in parte, dar si o suma licitata pentru fiecare cuvant cheie.

Initial suma licitata pentru cuvantul cheie (bid) va fi influentata de ceea ce a licitat competitia si o vom seta pe aceasta, ea fiind stabilita de Google Adwords. Pe masura ce campania deruleaza si, in functie de scorul de calitate al cuvintelor cheie, putem sa ajustam bid-urile stabilite initial. Dupa ce am activat Campania sau campaniile, noi le vom monitoriza si vom verifica bid-urile pentru a nu va depasi bugetul stabilit si, in acelasi timp, sa ateingem obiective stabilite impreuna cu tine. Spuneam mai sus de relevanta paginii de destinatie si de faptul ca aceasta ofera un scor de calitate cuvantului cheie folosit. Ea trebuie sa fie cat mai exacta si sa ofere informatiile pe care utilizatorul le cauta in momentul in care iti acceseaza site-ul. Cu cat aceasta este mai revelvanta, cu atat putem sa optimizam mai mult Campaniile Google Adwords si sa obtinem profituri mari la un buget redus. Tineti cont ca Google Adwords nu este scump daca o campanie este gandita si structurata corect si, mai departe, administrata si optimizata in functie de evolutia zilnica a anunturilor.

Prin intermediul tool-ului de urmarire al conversiilor veti putea stii care a fost costul acesteia si, astfel, va puteti calcula profitul obtinut.

De indata ce am facut toate setarile, urmand pasii de mai sus si ne-am asigurat ca totul este in regula, putem sa lansam Campania/campaniile. Dupa un timp aproximativ de 1-2 ore putem deja sa incepem sa analizam datele furnizate de google cum ar fi: numarul de afisari al anunturilor, al cuvintelor cheie, click-urile furnizate de fiecare anunt si fiecare cuvant cheie in parte.

Administrare Campanii

Din momentul in care am lansat campaniile trebuie sa le monitorizam si analizam constant evolutia lor. Vom optimiza campaniile pentru a te ajuta sa obtineti un profit cat mai mare cu o investitie minima. Trebuie sa iti mentionam ca, pentru a incepe optimizarea campaniilor, este nevoie de cel putin 2-3 saptamani de derulare a lor.

Pentru a putea monitoriza cat mai bine Campaniile Google Adwords vom folosi tool-uri oferite de google ce vor fi introduse in paginile de destinatie pentru anunturi. De exemplu, daca detineti un magazin online si vreti sa stiti cate produse ati vandut prin intermediul campaniei Google Adwords si tipul acestora vom seta urmarirea conversiilor pe cosul de cumparaturi si plugin-ul de E-Commerce.
Toate aceste setari se fac impreuna cu echipa ta de administrare tehnica a site-ului. Noi vom genera coduri ce trebuie introduse in site, iar apoi vom verifica daca totul este setat corect inainte sa activam campaniile.

De-a lungul colaborarii noastre, noi iti oferim suport pentru implementarea unor campanii noi si vom veni cu sugestii pentru imbunatatirea afacerii tale. De asemenea, vom efectua rapoarte lunare cu detaliile ce tin de desfasurarea campaniilor in curs.

Iti oferim transparenta in colaborarea noastra, pentru ca ne dorim un parteneriat de lunga durata si de success de ambele parti.

Hai sa ne cunoastem!

Alege si tu sa ai campania ta Adword gestionata de profesionisti!

0 Comentarii

postari sugerate