23 Noi

5 pasi importanti pentru un business online de succes

Mediul online este un loc in care se investeste destul de mult. Ultimii doi ani sunt marcati de acest mediu care permite dezvoltarea unor businessuri de succes. Daca facem o mica cautare pe Google, putem identifica doua mari businessuri online, retail reprezentat prin intermediul magazinelor online si unul reprezentat de firmele de prestari servicii.

Indiferent de tipul de business pe care alegi sa il dezvolti, in online, pasii pe care trebuie sa ii urmaresti sunt aceiasi insa modul de actiona are unele particularitati care se afla in strânsa legatura cu tipul de business ales si cu domeniul de activitate.

Cele 5 puncte de pornire in online care fac ca business-ul tau sa prinda contur:

 

business plan 2
Realizarea planului de business

Este important de la bun inceput sa ai un plan de business foarte bine pus la punct, in care sa se regaseasca toate cheltuielile necesare deschiderii unui magazine online sau site de prezentare. Aceste cheltuieli pot fi de natura legala (actele necesare deschiderii unui SRL, aprobari, autorizatii, etc.), de implementare (realizarea unui magazin online sau crearea unui site de prezentare), ori de marketing (SEO, PPC, Email Marketing, Social Media, etc.).

 

Realizarea site-ului web

Asa cum spuneam mai sus, nu conteaza foarte tare despre ce tip de website este vorba, important este ce transmite acel site si cum se diferentiaza el fata de concurenta. Incearca sa faci un mic research inainte de a incepe realizarea site-ului web, vezi ce prezentare au ales companiile concurente, ce produse/servicii ofera clientilor si cât de bine le pun in valoare.

Dupa ce ti-ai facut o idee despre cum vrei sa arate website-ul tau si care ar fi punctele lui forte, indicat este sa apelezi la o agentie de web design specializata. Cu ajutorul unei agentii web poti sa transpui foarte usor ceea ce gândesti, ba chiar mai mult, sa dezvolti o idee peste asteptarile tale initiale. Agentia mereu iti va propune noi solutii pentru rezolvarea micilor probleme si chiar te vor ajuta sa evidentiezi punctele forte, astfel incât afacerea ta sa devina una de succes.

Aici poti sa gasesti cateva elemente de trust specifice unui magazin online.

 

Promoveaza-ti site-ul

Chiar daca site-ul tau web este gata, asta nu inseamna ca trebuie sa te opresti. In cele mai multe cazuri, un website care nu beneficiaza de promovare online, atrage de la sine pierderi.

Creeaza-ti o strategie de marketing online personalizata! Aici te poate ajuta firma de web design pe care ai ales-o pentru dezvoltarea site-ului web, doar in cazul in care aceasta are si un departament dedicat de marketing online sau apeleaza la o firma specializata in marketing online.

In ceea ce priveste modalitatile de promovare acestea sunt foarte multe, tot ce trebuie sa faci este sa le descoperi pe toate si nu sa te opresti la unul care ti se pare interesant. Incearca sa vezi toate aceste tool-uri de promovare ca un motor care nu functioneaza fara un surub sau o piulita. Mai exact, ideal este sa alegi o strategie de promovare pe mai multe medii, pentru ca totul sa fie privit ca un tot unitar.

 

Testeaza, schimba, descoperatesteaza

Toate cele enumerate anterior nu trebuie privite ca aspecte necesare doar la inceputul businessului, acestea trebuie dezvoltate si testate tot timpul. Vezi care dintre mediile de promovare converteste cel mai bine si care mai prost, afla motivele care stau in spatele ratelor de conversie mici sau mari, afla care este publicul tau tinta si niseaza-ti afisarile.

Orice metoda de promovare poate sa iti ofere multe informatii relevante despre afacerea ta. De exemplu, poti afla noi cuvinte cheie, relevante pentru afacerea ta, pe care poti sa le incluzi de acum in campaniile tale de PPC din Google Adwords, poti sa vezi care sunt orasele din care sunt realizate cele mai multe conversii si sa le targetezi personalizat.

 

Imbunatateste-ti site-ul

Niciun website nu este perfect, tot timpul exista idei noi care pot fi dezvoltate, noi tendinte si noi utilizatori cu un comportament diferit.

In acest sens, mentine legatura cu agentia web care ti-a realizat website-ul. Ea este cea care iti cunoaste deja business-ul si poate sa te ajute rapid cu imbunatatirile pe care le doresti.

postari sugerate

adauga un comentariu