28 Aug

10 elemente de baza pentru un magazin online de incredere

Odata cu evolutia tehnologiei mai toate companiile si-au creat o identitate vizuala in mediul online, iar cei mai multi dintre ei au ales sa deschida un magazin online. Acest tip de comert este unul avantajos, care ajuta prin eliminarea costurilor cu chiria si intretinerea. In momentul in care va decideti sa va creati un magazin online, trebuie sa tineti cont de anumite elemente de baza pentru ca imaginea site-ului tau sa exprime incredere consumatorilor.

magazin-online-de-incredere

Printre cele mai importante elemente de catre trebuie sa tineti cont in procesul de creare al magazinului online identificam:

  1. Design atragator – stim cu totii ca imaginea este primul element de interactiune cu consumatorii. Astfel, in momentul in care utilizatorii vor accesa site-ul vostru acesta trebuie sa aiba o identitate vizuala vizibila, iar culorile sa fie asociate brand-ului.
  2. Trebuie sa le oferiti ultilizatorilor o navigare usoara, cu categorii de produse, segmentate la randul lor in subcateogrii si sub-subcategorii (daca este cazul). Procesul de cumparare trebuie sa fie intuitiv pentru ca orice tip de consumator sa poata finalize o comanda fara probleme.
  3. Pagina de produs trebuie sa ofere cat mai multe detalii specifice acestuia. De exemplu, daca vorbim de un magazin online cu imbracaminte, este recomandat sa aveti un tabel de marimi si materialele din care acestea sunt confectionate.
  4. Paginile de informatii legale trebuie sa fie prezente si ele in site. Adesea aceste informatii se gasesc in footer-ul site-ului. Cele mai importante pagini de informatii care nu trebuie sa lipseasca sunt: Termeni si conditii, politica de retur si politica de livrare.
  5. Erorile din site trebuie sa dispara, mai ales daca vorbim de erori la finalizarea comenzii. Tot aici, butoanele necesare finalizarii comenzii trebuie sa fie vizibile si, de preferat, sa repecte linia cromatica a site-ului.
  6. Datele cu caracter personal trebuie sa respecte prevederile legale, clientii trebuie sa fie informati de faptul ca aceste date vor fi protejate in conformitate cu reglementarile in vigoare si ca acestea nu vor fi instrainate catre terte persoane.
  7. Daca site-ul foloseste cookies trebuie sa informati utilizatorii ca acestea vor fi retinute pentru a le folosi in companii de promovare ulterioare.
  8. Datele firmei care detine magazinul online trebuie sa fie prezente in site. Deseori, aceste informatii se gasesc in pagina de contact si trebuie sa ilustreze: numele firmei, date de inregistrare fiscala, adresa punct de lucru/ sediu social, adresa de e-mail si numar de telefon si chiar capitalul social.
  9. Legatura catre site-ul Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorului este un element de incredere obligatoriu pentru toate magazinele online, acesta este pozitionat, in cele mai multe cazuri, in footer-ul site-ului.
  10. Plata cu cardul reprezinta un aspect sensibil pentru clienti, acestia doresc ca plata produselor sa fie sigura, printr-un intermediar de incredere, care securizeaza acest transfer. PayU, Plati Online, Mobilpay, PayPal si LibraPay sunt cativa din cei mai siguri intermediari de plati online, care ofera un transfer securizat.

 

 

postari sugerate

adauga un comentariu